MINÄ MYÖS!

Kuten tunnettua on, kaikki vauvat/pennut/poikaset oppivat yhteisönsä käytännöt parhaiten matkimalla. Tulkitsin ensin Möhryn toiminnan reviirin laajentumiseksi, mutta tällä hetkellä uskon sen kerta kaikkiaan vain matkivan neitokakadujen tekemisiä. Todisteeksi esitän muutamia kuvia Möhrystä, jotka voi varmentaa katselemalla blogin varhaisempia sivuja neitsikoista! Mallioppimalla neitokakaduksi vai mitä!

Möhryn bestis Pliikli istuskelee mielellään neitsikoiden häkissä – MINÄ MYÖS!

elo13 043Pliikli päivystää ruokakupin äärellä mutta mitä Möhry siellä tekee? No tätä:

elo13 042

Neitsikat istuskelevat mielellään verhotangolla ja köysiorrella – MINÄ MYÖS!

elo13 039Möhry 012Neitsikoilla on oma leikkitelineensä, jossa on mukava kulkunen, jota voi tökkiä – MINÄ MYÖS HALUAN LEIKKIÄ!

elo13 010 Toki teline on hieman heiveröinen avoparikaijalle, mutta jos se haluaa muuttua neitokakaduksi, ei kai siinä parane muiden ruveta arvostelemaan!

Neitsikat itse ovat kylläkin sitä mieltä, että kukin laji erikseen ja että itse asiassa suuri punainen on hieman pelottavakin välillä, mutta sehän ei Möhryä millään lailla haittaa.

Neitsikat mielellään istuvat myös kattolampussa ja tekevät sulokkaita loikkia köysiorrelta lamppuun – MINÄ MYÖS!

Möhry 009Pahoittelen kuvan laatua seuraavassa, mutta se kertoo paljon siitä, millaisia akrobatialiikkeitä Möhry nykyään tekee. Siitä on kovasti hyötyä sen vammautuneelle jalalle, jossa onkin jo puristusvoima selvästi kasvanut!

Möhry 010Sillä lailla reipas tyttömme!

One thought on “MINÄ MYÖS!

Leave a Reply

